.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی‌نژاد: تازه کار ما آغاز شده است

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسلامی ایران در مراسم اختتامیه جشنواره وبلاگ‌نویسان بهاری با اشاره به اینکه جای مرد بهاری در این همایش خالی است، اظهارداشت: خدا را سپاسگزارم که بار دیگر این توفیق را پیدا کردم تا در این جشنواره پرمحتوا شرکت کنم. همچنین سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) و همچنین سوم خرداد ماه روز فتح و آزاد‌سازی خرمشهر را تبریک عرض می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه بهار و جایگاه آن در اندیشه انسان قدمتی به اندازه طول تاریخ و عظمت انسان دارد، گفت: انسان‌ها پیش از حضور در این عالم خلق شده‌اند اما به این دنیا می‌آیند که تنها و انگیزه اصلی انسان از حضور در این دنیا رسیدن به بهار است.

رئیس‌جمهور در ادامه تصریح کرد: اگر زندگی بهاری را به مفهوم زندگی سرشار از نشاط، زیبایی و همچنین تلاش برای رسیدن به کمال را از انسان بگیریم هیچ انگیزه‌ای برای زندگی در انسان وجود نخواهد داشت.

احمدی نژاد گفت: آمدن به این عالم تنها برای برپا کردن بهار است و نقطه فعالیت شیطان از بین بردن یاد و نام بهار است. امید به ملاقات بهار همواره در انسان وجود داشته است.

وی افزود: ملت ایران در طول تاریخ همواره با بهار شناخته شده است و هزاران سال است که با بهار در یک سطح بالاتر تجدید پیمان می‌کند.

رئیس جمهور ادامه داد: در طول تاریخ بسیاری تلاش کرده‌اند که در مقابل ملت ایران بایستند اما در حوادث گوناگون اندیشه بهاری همواره با ملت ایران بوده است.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه ملت ایران تا به آخر با بهار خواهد ماند، گفت: شخصی پیش از برنامه به من گفت که باش و من به او گفتم که ما هستیم و این تازه اول کار است و ما کار خود را آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: اندیشه بهاری با پایمال کردن یک جوانه از بین نخواهد رفت و ما می‌بینیم که حتی از میان آسفالت هم در بهار جوانه‌ها خود را نشان می‌دهند این وعده خداوند است و ملتی که به عشق بهار، بهار انسان‌ها و اندیشه‌ها زندگی می‌کند بهار واقعی را در آغوش خواهد کشید.

رئیس‌جمهور در پایان تصریح کرد: اندیشه بهاری هرگز از بین نخواهد رفت و پیروزی در ذات اندیشه بهاری است.

بنابراین گزارش پیش از سخنرانی رئیس‌جمهور از برگزیدگان و عکاسان این جشنواره با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.